Tuesday, September 8, 2015

E. Bulatov - O. Vasiliev - Manusa- Poveste ucrainiana












2 comments:

  1. Aveti cumva cartea aceasta? Este de vanzare? Mi-ati face un nemaipomenit serviciu daca ati avea-o si v-as fi foarte recunoscator. Vedeti, am avut cartea aceasta cand am fost mic, mi-a daruit-o bunica mea care nu mai este acum. Am iubit-o nespus (si cartea si bunica :) ). Dar... am fost internat la scurt timp dupa ce am primit cartea pentru ceva foarte contagios, nu imi aduc aminte ce, ceea ce a facut ca sa fiu nevoit sa las cartea acolo, alaturi de tot ceea ce am avut cu mine, din motive lesne de inteles. Acum as vrea sa pot sa o am din nou, daca se poate. :)

    Cu respect
    Mircea S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna seara, nu am din pacate aceasta carte. Am vazut ca exista o varianta a acestei povesti pe scribd.com, tot in limba romana (Editura Tineretului), dar cu alte ilustratii. Cartea se poate descarca in format PDF de pe acest website: https://www.scribd.com/doc/243845696/povestea-manusa

      In Romania nu am observat ca aceasta editie speciala sa fie momentan de vanzare. Pe Amazon se gaseste de vanzare, dar in limba engleza si la un pret pe masura: https://www.amazon.com/s/ref=dp_byline_sr_book_1?ie=UTF8&text=E.+Bulatov+and+O.+Vasillev&search-alias=books&field-author=E.+Bulatov+and+O.+Vasillev&sort=relevancerank

      Erik Bulatov este un ilustrator rus renumit, cartiile lui fiind publicate in multe limbi. Daca nu reusiti sa gasiti cartea in romana, poate aveti sansa sa gasiti cartea in alta limba. Ilustratiile sunt aceleasi.

      Va doresc Sarbatori Fericit si mult noroc in gasirea cartii dorite.

      Cu drag, Anemone



      Delete

Just So Hobbies

01 09 10 01 09 10